Lovely!

Denna underbara vår kväll spenderade jag tillsammans med min bästa vän Julia vi hade väldigt trevligt och var ute i den friska och faktist lite halv kalla kväll. Vi satt och chattade och insåg att vi har inte träffats på evigheter!! SKANDAL!! Så vi skrev i att vi syns om skolan om 15 min i panik mohhaha! Vi hade en underbar kväll där vi tog många snygga foton på oss jippie!! här under så lägger jag inte ett hyfsat bra vi va så jäklans flummiga så fotona är inte så snygga;);) men som om vi bryr oss hahah CYA!!!      


Love/ Jonna!


Självaste jag!                            Självaste Julia!

    

                               ( Bilderna är väldigt suddiga tyvärr!) live whit or DIE!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0