USA igen!!

Den 25 feb drar jag tillbaka till USA igen.I år så åker vi direkt flyg ner till miami hihi, ska bli skönt jag ska shoppa som F*N hihi. Sola,bada,shoppa och självklart ta det lugnt i 2 veckor jag längtar så himla mycket, jag gillar inte vintern.Det är kallt,mörkt och trist framför allt hihi alltid lika negativ typ iaf angående vintern.I år åker inte bara min familj utan mina kusiner Julia&Josefine och deras föräldrar och sen en annan barn familj som har en dotter i min ålder det ska faktis bli skit kul.Jag ska lära dom spela beach volleyboll om jag nu lyckas hihi.Bloggar kanske senare ajg är nämlige hos min kusin jag ska tänker vara lite social nu.




Hejdå kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0