Halloj!

Idag har jag haft en stcheek dag med familjen som nu tyvärr har lämnat av mig här i Rönninge för någon timme sen,vi har haft en super dag,imorse så åkte vi till Vasamuseet kollade in skeppet lite gran eller det är ju ett vrak nu typ. Iaf sen så åkte vi till södermalm och kolla lite på vilken restaurang vi skulle äta på svårt var det alla var sugna på olika haha!
Det slutade med att vi åt på steakhouse stockholm på södermalm fantastiskgt gott hihih sedan åkte vi till Bålsta och hälsa på kusiner och fikade lite, sen bar det av till Rönninge och jag sa hejdå till pappa riktigt sorligt kommer sakna honom så mycket!!  jag lägger upp lite bilder som har tagit på moi under veckan;);) like it or die!<3


 Jag känner mig extremt snygg i mina sköna mys leggings!!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0