Jippi!

Idag så fick jag ett sms av min pappa som jag älskar mest och på det så stog det att han och min söta lillasyster hade kommit med ett plan från Norge så nu är dom i Sverige!!
Kan det bli bättre jag blev så ledsen när han sa att dom inte kunde flyga pga av vulkan utbrottet men det fixade sig ändå. Imorgon så ska jag pappi och min bror Axel gå och kolla på fotboll:D hammarby världens bästa lag spelar men jag glömde fråga vilka dom möter snygg tabbe hahah!
 Aja i morgon så kommer jag ha fullt upp ska gå i skolan fram till 12 sen ska jag upp till Salem och skriva om fotbolls tuneringen som börjar ungefär vid 13 och slutar 17 ungefär skit jobbigt men ändå ganska kul. Min klass kommer spela skiten ut dom andra!!
HA det så bra!



Love/Jonna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0